lørdag 5. juni 2010

2. uken på jobb er overstått...

Det meste er fortsatt forvirrende, men jeg merker at det er fremgang og det er en god følelse når man mestrer mer og mer. Håper læringskurven fortsetter i positiv retning. Og det tror jeg den gjør, alle kollegaene min er så flinke og hjelpe meg når jeg trenger det.

I forbindelse med den nye jobben er hodet mitt fult av informasjon, er vel det man kaller information overload :) Jeg har vært helt ferdig etter jobb, men jeg har ikke lagt på latsiden av den grunn. Har vært på flere turer med godt selskap, Christian og Rambo. Været har vært nydelig. Deilig følelse når man har vært på tur...Har trent litt sammen med Susanne også, veldig kjekt å ha skjønne mennesker å trene sammen med. Også sover jeg så godt om natten. Fysisk aktivitet er ikke dumt altså. Men jeg har ikke bare vært aktiv, på tirsdag tok jeg det rolig, så da ble det grilling på altanen til Christian. Rambo var selvfølgelig også med:)






I går kveld var jeg hos Henriette. Skjønne, skjønne Henriette. Vi har det alltid så koselig sammen. Hun laget kyllingtaco til meg, kan ikke klage når man har så gode snille venner kan man vel?


Nå er Cissi og Helene kommet på besøk til oss, så dagen i dag skal tilbringes med dem. Blir godt å få dem tilbake for godt... Livet er egentlig ganske herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar