søndag 27. juni 2010

En fabelaktig helg!!

Denne uken har vært en bra uke, og helgen har vært enda bedre! Fredag møtte jeg Henriette på togstasjonen, "dinner and a movie" stod på tapetet. Det ble deilig middag på Fridays og selvfølgelig "sex and the city 2". Vi frydet oss i salen når <3 Aiden <3 dukket
Som alltid hadde jeg det kjempekjekt med Henriette. Hun er, og blir utrolig skjønn. Takk for en koselig kveld!
Lørdag ble en minnerik dag sammen med Helene! Vi tilbragte dagen i byn, på museum, peppes og shopping. Lenge siden jeg har kost meg sånn som jeg gjorde på lørdag. Legger ut noen bilder fra dagen så dere kan se hvor koselig vi hadde det!




På museet fikk vi vår egen guide som tok seg god tid til å fortelle oss alt vi ønsket å vite. Vi gikk rundt og så oss litt om etter omvisningen også. Ute på taket var vi også, Helene likte det, men "tanten" var lettere stresset av høyden hehe...
På Peppes koste vi oss med pizza og Oreo kake. Vi fant noen godbiter på shopping også...
Dagen ble avsluttet med Ostepai hos mormor (mamma). Flott dag, selv om vi hadde skikkelig bergensvær.
Den beste tiden er den du deler med andre :) Takk for en koselig dag skatten!

2 kommentarer:

  1. Hei søde!!!
    Ååå så koselig innlegg du har lagt inn!!! Jeg har ikke vært her inne på en stund. Her var jo mye n ytt! hmmm, så skjønt du skriver... :) Va så utrolig koselig på fredag! Me and you, you know... :)
    Og du, det vridde håret rundt hårbåndet var perfekt fantastisk! Gu, så fint det var! Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men der der var super lurt og super fint!
    Jeg og Helge skal å se på rønnen i Hardanger i helgen... Håper Helge får rønne-feber sånn som meg... Om han blir med på å legge inn bud kan det være jeg dør på bakkene der inne i Hardanger... ;)
    Da kan vi reise på hyttetur til Hardanger!!! Halleluja!!!!
    Klem på deg søde!
    Helge kommer nå, og vi skal til redningshytten i regnet :)
    Klem klem, puss puss

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ så kjekt med rønne i Hardanger!! Jeg er helt klart med på hytteturer og eventuelle dugnadsrunder ;)

    Jeg krysser fingrene for at Helge får rønne-feber!

    pusspuss

    SvarSlett