torsdag 17. juni 2010

Tett nese, hostekuler og bomull i hodet...

Ja jeg er syk. Hater å være syk, føler meg totalt ubrukelig. Spesielt ekkelt er det når man nettopp har begynt i ny jobb og må ringe og si at man er syk... Ikke noe kjekt. Men jeg skal på jobb i morgen! Føles hvertfall sånn akkurat nå!

I dag er en fantastisk fin dag likevel! En merkedag faktisk! For i dag flyttet de tre jentene mine tilbake! Helene, Cissi og Toya er nå på plass i leiligheten sin i Arna. Endelig var dagen her, har ventet så lenge nå! Ser veldig veldig frem til å få mer tid sammen med de alle tre! Pappa er her og hjelper dem, han stiller som alltid opp og hjelper så godt han kan! Snille pappa'n vår!

Er jo fotball VM nå, og egentlig har jeg vært litt furten for at mange av kampene går såpass tidlig på dagen siden jeg normalt er på jobb da. Men det har vært en liten velsignelse nå når jeg har vært syk. Da er det hvertfall noe fornuftig på skjermen så man slipper å bare ligge og stirre i taket! Mamma er jo bare eksepsjonelt skjønn, hun kom hjem fra jobb i dag med pakke til meg! Hun hadde kjøpt en bok, vet jo hvor glad jeg er i å lese. En liten gave til den syke minstejenten :)

Ser frem til å begynne å fungere igjen i morgen. Og ser også veldig frem til at Ragnhild kommer hjem i kveld, får forhåpentligvis treffe henne i morgen! Men akkurat nå kryper jeg sammen i sofaen og hviler meg litt... Så er jeg forhåpentligvis klar til jobb igjen i morgen. Satser på det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar