mandag 12. juli 2010

16.10.2007...

Er en dag jeg aldri kommer til å glemme. I noen perioder tenker jeg på denne dagen hver dag, i andre perioder kan det gå litt tid mellom hver gang jeg tenker på det. Ufattelig at det begynner å nærme seg 3 år siden det skjedde.




Her endte du dine dager... vondt å tenke på at det skulle ende sånn. Jeg tenker ikke like ofte på det lenger, det kjennes ikke like sårt hele tiden. Men det er bare en bitteliten ting som skal til så føles det like vondt som den dagen det skjedde.

Sitter på jobben å venter på at systemet skal gjøre ferdig en jobb, leste avisen på nett og der var det en sak som ga meg et godt spark i magen... Jeg fikk skikkelig flasback.



http://www.dagbladet.no/2010/07/11/nyheter/ras/innenriks/ulykke/12517987/



Er jo nesten akkurat det samme som skjer her,,,, Når skal vi få orden på rassikringen så det kan bli en slutt på at uskyldige mennesker mister livet?...



Tankene mine går til den omkomnes familie og venner... Jeg vet så godt hvordan dere har det.

Tankene går til deg også Katrin.... Håper du har det bra der du er nå. Verden ble fattigere den dagen du forlot oss, men jeg er sikker på at du beriker det stedet du er nå! Savner deg du lille solstråle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar