lørdag 10. juli 2010

Fest og fanteri...

Ja, i går var det fest og da blir det jo ofte litt fanteri også. Formen i dag kunne vel vært bedre, men jeg har jo bare meg selv å takke så skal ikke klage på akkurat det. Kvelden startet på fors hos Jim, havnet på Zachen. Har egentlig aldri vært så veldig fan av Zachen, men nå har jeg ombestemt meg.







Er så glad for at jeg har slike mennesker i livet mitt. Jeg koste meg i går! Fin kveld sammen med fine mennesker :) Det er absolutt ikke feil! Så takk for i går alle sammen. Forresten veldig genialt å gå ut fredag i stedet for lørdag. Nå har jeg jo 2 dager fri før jeg skal på jobb igjen jo. Genialt! Dette må gjentas, da foreslår jeg at flere henger seg på. Jo flere jo bedre!


Nå er det fotball og avslapping her. Var veldig fornøyd med ledelse til Uruguay, men så kom tyskland og ødela alt... Så nå sitter jeg egentlig bare å krysser fingrene for at Uruguay skal gå av med seieren på en eller annen måte:) Heia Uruguay!!!!


Er godt plantet i sofaen til min søster og har ingen planer om å flytte meg herfra med mindre jeg må. Blir en tidlig kveld på meg også, blir sliten av å være ute på vift...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar