mandag 26. juli 2010

Helgen er over, nå er det 30 days vs 30 minutes som gjelder

Først og fremst vil jeg bare ha sagt at jeg har hatt en fantastisk fin helg. Veldig glad for å få besøk. Vi hadde kanskje den slappeste helgen jeg har hatt på lenge, men det var egentlig litt deilig, spiller det jo ikke så stor rolle hva man gjør når man har godt selskap. Fint vær fikk vi også, faktisk antydning til litt solbrenthet på nesen :) Som sagt, en veldig stille og rolig helg, men vi kom oss en tur til byn på lørdag. Er jo tross alt obligatorisk å ha vært på fløyen når man er turist i Bergen.


Utsikten på vei opp Utsikten fra fløyen

Utsikten på min venstre side, Kasper ;)
Søndagen ble tilbragt hjemme, ventet egentlig bare på avreise. Jeg liker ikke sånne avreisedager når man må si "ha det"...
Blir travelt i uken her, både på jobb og hjemme. Min kjære kollega Bjørnar har ferie så det blir dobbelt opp med saker på meg de neste to ukene. Etter jobb er det jo "30 days vs 30 minutes" som gjelder så jeg tror jaggu jeg får det litt travelt etter jobb også. MEN det er bare bra, for da går tiden fort frem til fredag. Da skal jeg nemlig til Oslo, eller Sørumsand heter det vel, og besøke Kasper. Gleder meg allerede. Takk for en fin helg da vennen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar