onsdag 21. juli 2010

Hjemmefarging av extentions...

Anbefales ikke hehe mine ble grå i stede for brune... Men jeg gir meg ikke, prøver igjen i dag! Håper bare ikek alt håret faller av da hehe. Skal forøvrig farge mitt hår også, siden det også er litt grålig. Liker det ikke, men smeller i den fargen jeg hadde før, da vet jeg hvertfall hva resultatet blir. Blir bra det.

Skal tilbake til Benedicte på "diva" i dag og få ordnet neglene, deilig å bli dullet litt med og hun er en ordentlig knupp som gidder å gjøre dette for meg på ettermiddag/kveld! Takk skal du ha! Når neglene er fikset blir det middag hos Christian. Lenge siden jeg har sett han nå, så det blir koselig :)

Har kommet godt i gang med prosjektet hjemme også, kanskje det kommer bilder hehe vi får se. Tv er kommet opp også, og det er fiiiiint :) Det kostet noen ødelagte negler, men ok, det er greit hvis resultatet blir bra. Så nå gjenstår egentlig bare litt ryddearbeid før det er klart der hjemme.

Bare to dager igjen til fredag... som jeg gleder meg.....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar