torsdag 29. juli 2010

Nederlagets time...

Ja, jeg må innrømme at jeg ikke var fysisk aktiv i 30 minutter i går, med mindre shopping går under fysisk aktivitet?... Jeg spiller medisinkortet, hadde ikke sjans. Så jeg må vel bare innse at onsdagen ikke funker som treningsdag for meg, men da skal jeg jaggu klare alle de andre dagene. Det er irriterende.... kjenner det... men men, noen ganger må man kjenne sine begrensninger. Dagen i går ble brukt til litt forskjellig småinnkjøp, også var jeg på besøk hos Silje, Trond og skjønne lille Jonas. Jonas er 2 år nå, så der er det full fart. Fine lille familien:)


I dag skal jeg på tur med Silje i Rambergsveien, det blir koselig:) Får trimmet både flesket og snakketøyet da:) Så må det pakkes til helgetur, også skal jeg være barnevakt i kveld/natt. Men det er bare koselig, hvem sier vel nei til å tilbringe tid med denne skjønne jenten ?

Så er det jobb på fredag, og fredag ettermiddag skal jeg endelig sette meg på flyet å reise dit jeg aller helst vil være akkurat nå.

Begynner så smått og nærme seg uke 32 også nå. Da kommer Ragnhilden min hjem på ferie. Det gleder jeg meg til. Føler det er veldig lenge siden jeg har sett henne nå, selv om det faktisk ikke er så lenge siden hun var hjemme en liten tur. Må snart ta en Københavntur og besøke deg Ragns.

Nei dette skulle egentlig være et innlegg med innrømmelse av nederlaget, ble helt avsporet her. åå liker det dårlig når jeg ikke klarer det jeg hadde satt meg som mål... furter... ,)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar