tirsdag 20. juli 2010

Oj, nå var det lenge siden sist...

Det går ikke :)

Hatt det litt hektisk i det siste, men ikke med sånne spennende ting... Eller jeg hadde den mest legendariske helgen da, "sex and the city 2" dag på lørdag haha, Malin hadde virkelig planlagt dette på en gjennomført måte. Har aldri sittet på kino iført kjole, med en full rad av andre kjolekledde jenter og drukket champagne rett fra flasken før, men det frister til gjentagelse. Jeg melder meg på til den store "sex and the city 3" dagen allerede. Så takk for en vellykket lørdag til Malin og alle de andre jentuttene:) Mulig det kommer noen bilder, men er fortsatt litt usikkert om noen av dem passer seg for offentlig bruk...

Det skjer mye om dagen, noen veldig gode ting og noen ikke så gode ting. Kan man jo bli litt sliten av, MEN smilet er på om dagen, næææh har ikke tenkt å si noe om hvorfor... Men det er på, så bare vær glad på mine vegne dere. Blir en bra helg, det er jeg hvertfall helt overbevist om! Jeg ser veldig frem til helgen.

Men først skal uken legges bak meg. Barnevakt i går og i dag, også har jeg jo noen sånne interiørprosjekter hjemme som skal avsluttes. Var på røykskadesalg hos Henriette (etter Anemone blomster ble rimelig ødelagt av røyk- og vannskader), alt til halv pris... Klarte likevell å bruke 2500 kr... merkelig at jeg alltid kan bruke penger på sånt. Men men, jeg fikk masse fint og Henriette ble kvitt litt ting. Bloggen hennes finner dere her. Der kan dere finne info om når hun holder "åpent" røykskadesalg :) Løp og kjøp, fortsatt masse fine varer som ikke er ødelagt! Når interiørprosjektet er ferdig om noen dager skal jeg sette opp nye tv'en min også... eller ny og ny, kjøpte det 3. januar da, men har ikke pakket det ut enda... går litt tregt i svingene av og til, men bedre sent enne aldri ;)

Stille og rolig på jobb for tiden, noe som førte til at jeg plutselig hadde bestilt meg clip-on extentions fra http://www.rapunzelofsweden.com/ i løpet av arbeidsdagen på fredag. Jeg hadde jo bestilt i blondt, men så i mellomtiden har jo jeg blitt brunette igjen, vet, veldig gjennomtenkt. Så i går styrte jeg på og farget extentions... spent på å se resultatet når jeg kommer hjem i dag. Men håret var veldig fint da. Så det kan absolutt anbefales hvis noen andre funderer på hvilke side de skal kjøpe fra. Bestilte på fredag og fikk de i postkassen i går. Grei leveringstid det!
Kommer sikkert bilder av det på et tidspunkt, må bare sjekke fargen først ;)

Skal være litt mer effektiv på bloggingen fremover også, har fått noen klager for at jeg er litt for slapp :) Skal gjøre mitt beste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar