fredag 2. juli 2010

Weekend i Haugesund

Nå er det ikke mange timene til helg. Spiser lunsjen min ved skrivebordet. Er grilling utenfor her i dag og der var det så masse mennesker at det ikke var sitteplass til meg, så da tenkte jeg at jeg kunne jo skrive og spise samtidig. Skal bli godt med helg nå, litt sliten etter uken.

I går kveld var Janita og jeg på Pacific og spiste... mmm nydelig mat der. Og nydelig fint vær og sitte ute og spise i også. Fikk til og med litt action, to tvilsomme typer som fant det for godt å slåss og rope til hverandre midt i bilveien ved fisketorget... spesielt. Blir nå egentlig litt redd abv sånt jeg da, men må liksom se likevel. Uansett var det veldig kjekt å treffe Janita igjen, vi hadde en fin dagdrøm om å bo på stranden i Spania. Viktig å drømme seg vekk innimellom:)

Drar til Haugesund etter jobb i dag, besøke pappa'n min. Det blir kjekt. Har ikke vært der på veldig lenge nå, så det er på høy tid. De komfortable klærene er på, Ipoden er ladet og kofferten pakket. Så nå ser jeg frem til å innta Kystbussen på bystasjonen klokken 18:00 og krype sammen i setet og bare slappe av med musikk i ørene. Er i grunn en ganske så fin start på helgen det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar