tirsdag 17. august 2010

I dag har jeg bestemt meg for å prøve noe nytt!

Blogglisten

En kollega på jobben fortalte meg at han hadde begynt et nytt og bedre liv. Det vil jeg også tenkte jeg da... Han skal teste ut lavkarbo diett i 3 måneder... Og det har jaggu jeg også bestemt meg for å prøve. Kan ikke begynne akkurat nå da, men fra i morgen. Blir litt merkelig å ikke kunne spise knekkebrød lenger.. jeg lever jo på knekkebrød, rett før jeg er et knekkebrød hehe. Men det er jo andre alternativer da heldigvis! Har hørt at det skal være veldig effektivt for å gå ned i vekt og til det sier jeg: JA TAKK, GJERNE!! Håper bare jeg har disiplin til å klare det...Men hvis jeg ser resultater så er nok det motivasjon nok. Det betyr at jeg må si farvell til min elskede pepsi max... min trofaste venn, sjokoladen, knekkebrødene, youghurten, banan og all annen frukt.... MEN hvis det får noen kilo av kroppen så er det ok... Kan jo spise kjøtt og grønnsaker, egg, fisk, sauser... ja egentlig ganske mye! Så nå er jeg litt spent også gleder jeg meg til å komme i gang. må jo bare holde ord nå som jeg har skrevet om det her ;)

Jeg har forresten helt glemt å oppdatere "30 days vs 30 minutes", men jeg har vært flink, helt frem til fredag som var. Da kom feberen og tok meg. Og når jeg har feber får jeg ikke lov å være i fysisk aktivitet av legene mine, så det har vært veldig dårlig med aktivitet siden det. Feberen har begynt å gi litt slipp i dag da, den er lavere, men ikke helt borte. Kanskje den er bortevekk i morgen når jeg våkner. Litt frustrerende når sånne ting skal stoppe meg... Snakket med en kompis i går, han skulle lage treningsprogram til meg, vi begynner med 3 ganger i uken, og det er jo perfekt til man har kommet over den kneiken hvor det slutter og gjøre vondt og begynner og føles bra! Jeg er i hvertfall motivert til å begynne på mitt nye prosjekt i morgen... Blir spennende!! Skal nok holde dere oppdatert :)

Tror ikke bollen til Lene Linn kom ut i går.... :( Jeg har hvertfall ikke hørt noe... Så nå er han på overtid. Hallo, vi venter på deg liksom! Kom da:)

Forresten bare 3 dager til jeg drar til Oslo igjen, endelig, disse 2 ukene har vært fryktelig lange!!!! <3

2 kommentarer:

  1. hei vennen min. du har helt rett, bollen er nok ikke ferdig hevet enda. kjenner jeg begynner å bli litt sur på bollen nå, og det er ikke bra.
    men han blir nok fort tilgitt:)søtt at du tenker på oss. suss og klem.

    SvarSlett
  2. Klart jeg tenker på dere :) Skjønner godt at du begynner å bli litt sur og lei, men det er helt lov når man har vært gravid i 9 mnd, man har ikke lyst å gå på overtid da! Du får godsnakke litt med han da vettu, eller løpe opp å ned trappene eller noe hehe ;)

    SvarSlett