mandag 16. august 2010

Jeg er sliten, men klarer ikke slutte å lure på om bollen kommer ut av ovnen i dag :)

Blogglisten

Ja, jeg er sliten. Har hatt en veldig stille og avslappende helg, men det er som om jeg ikke får nok hvile likevel. Det tar nok mer på kroppen å være syk enn jeg liker å innrømme for meg selv. Kjenne det langt inn i margen at nå går det på viljen, ikke på kreftene. Men man får jo gjøre det beste ut av det. Skal opp på Haukeland igjen 24. august. Kanskje jeg får svar på søknaden min da?! Har ventet i hele evigheten nå...Tror det tar på å gå å vente på svar også. Har holdt ut med disse medisinene i 13 år nå og når jeg ser en ende på det, så føles det nesten enda tyngre. Merkelig følelse egentlig. Jaja, det var dagens klaging!!

Jeg har hatt en kjempefin helg, fint vær og alt. Passet Helene om kveldene/nettene og det skal jeg gjøre frem til onsdag. Hun er så god den lille jenten vår :) I dag skal jeg rett hjem på altanen etter jobb og nyte de siste solstrålene! Det ser jeg veldig frem til :) Nedtellingen har også begynt igjen. Jeg reiser til Oslo på fredag. Det gleder jeg meg veldig til, 2 uker føles veldig lenge nå om dagen!!

Sitter på jobb nå, ble ikke lunsj på meg i dag, matlysten er ikke helt der den skal være. I morgen blir det overtidsjobbing også, håper hodet er litt klarere da. Sitter egentlig å lurer veldig på om bollen til Lene Linn er kommet ut av ovnen. Skulle han ikke komme i dag? Hun er så skjønn med den gravide magen sin. Helt sikker på at det er en nydelig liten pjokk inni der!! Gleder meg til å se han, så hvis du leser dette Lene, så kan du godt si til han at han kan komme ut nå ;)

Nyt dagen alle sammen, det skal hvertfall jeg prøve på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar