fredag 6. august 2010

Jeg har det jo så fint :)

Takk for turen i går Silje! Det var veldig koselig. Alltid koselig å være sammen med deg da, men det var en egen sjarm med å gå der i øspøs regn og bli gjennomvåt samtidig som vi hadde disse intelligente samtalene våre. Enda mer sjarmerende blir det jo når samtalen plutselig avbrytes av våre egne hyl når en padde hopper i veien like forran beina dine ;) Haha, skulle likt å vært flue på en av trestammene der å sett ansiktsuttrykkene våre. Jeg er forresten oppspist av "knott"... var de borte å tygget på deg også? Alltid like kjekt og være sammen med deg, vi tar en ny tur neste uke!:)

Når jeg kom hjem fra tur i går lekte Helene og mamma mimeleken, hehe mama lå på gulvet og styrte fælt med noe, tror hun prøvde å være en snegl eller noe. Fikk en sånn god følelse av å se på de, husker så godt hvor kjekt jeg alltid synes det var når jeg fikk tid sammen med farmor og farfar eller med bestemor. Det var alltid noe eget, alltid kjekt når bestemor tok meg med på fjellet, farmor lærte meg all slags håndarbeid og det var alltid like spennende å gå på oppdagelsesferd på farfar sitt verksted i kjelleren. I går kunne jeg se hvor mye både mamma og Helene koste seg sammen og det ga meg en veldig god følelse. Mamma er en skjønn mormor, men så har hun jo verdens skjønneste barnebarn også da :)

Ja... så var det endelig fredag igjen! Jeg rett og slett elsker fredager, våkner opp om morgenen og vet at om ca 10 timer er det helg... Jeg bare rusler gjennom dagen og kjenner at helgemodusen er i ferd med å slå seg til ro i kroppen min. Merker at stemningen er litt mer "lett og ledig" på jobb også, ikke fordi den pleier å være stiv på noen måte, men det er noe eget med fredag på jobben. Plutselig spilles det litt fotball i kontorlandskapet, eller noen finner ut at de skal teste ut rockeringen- som jeg egentlig tror er her av ergonomiske årsaker, noen finner plutselig ut at det er på tide med litt musikk og ofte kommer det litt søtsaker frem her også, flere små tegn på at helgen nærmer seg. Det er deilig, liker følelsen av helg!

Har kanskje gledet meg litt ekstra til helgene de siste ukene, kan jo ikke legge skjul på det :) Nå står den ferdig pakkede kofferten klar hjemme, billetten er skrevet ut, jeg er klar til avgang kl 18:30. Synes bare godt det kan lette litt, blir så mye humping når det er så overskyet. Fikk litt lettere panikk i går kveld når det begynte å lyne og tordne noe voldsomt, "hallo, jeg skal ut å fly i morgen, slutt med det der"! Men skal jeg tro værmeldingen så skal det lette litt utover ettermiddagen, og hvis ikke så er det faktisk bare snakk om en 45 minutter, så det skal vel helst gå bra. Hvertfall når jeg vet hvem som står og venter på meg når jeg lander... :)

Ha en fin helg alle sammen!:)

Ps: Velkommen inn hit i min lille verden Lene Linn :)

1 kommentar:

  1. Hehe, va en utrolig bra tur det der:) den der padda skremte vettet av meg.. *ler* utrolig kjekt å være sammen med deg snupp!

    SvarSlett