onsdag 4. august 2010

Koselig tirsdag ettermiddag :)

Var å møtte Janita etter jobb. Alltid like koselig å være sammen med henne, skjønne jenten! Vi var på Friday's og spise, mmmm elsker kyllingburgeren der. Som alltid mye å snakke om og snakketøyet gikk i ett:) Etter maten var det gaveshopping. Jeg hadde egentlig ingen jeg skulle kjøpe gaver til akkurat nå, men jeg fikk nå kjøpt en liten gave til meg selv (det er alltid lov å kjøpe gaver til seg selv), en liten gave til mamma ble også med hjem også fant jeg jaggu noe til min kjære venn på Sørum også! Jeg ble veldig glad for gaven jeg ga meg selv, mamma ble også veldig glad, så gjenstår det å se hva Sørum-gutten synes om sin gave. Gaveshopping er gøy, elsker å kjøpe ting til mine kjære

Har jo planer om å dra til Oslo igjen i helgen, men billettprisene er jo plutselig fordoblet, vet ikke hvorfor, men jeg prøver å ha is i magen til i morgen, kanskje jeg kan få de litt billigere da... Håper det. Men det blir nok tur uansett tenker jeg... Håper hvertfall det :) SÅ nedtellingen fortsetter hehe, bare 2 dager igjen!!!

Ha en fin dag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar