tirsdag 24. august 2010

Sliten, men veldig glad

Blogglisten
Nå er dagen over, det gikk fint på sykehuset i dag (klapper meg selvpå skulderen hehe). Gikk bedre enn jeg trodde det ville gjøre, selv om jeg ikke var særlig høy i hatten når jeg fikk sprøyten i hånden. Spennende å se effekten av det! Kjenner jeg er sliten nå, har jo gruet meg litt til dette, så jeg kjenner nå at kroppen har vært anspent. Er kommet i seng allerede, ikke værst det. Prøve å sove så jeg kommer meg opp, frisk og rask og klar for jobb i morgen.

Har jo vært en tur på Sørumsand siden sist. Det var som alltid en veldig koselig helg, bare merkelig at helgene der borte går mye fortere enn helgene her hjemme... Har til og med offisielt fått meg kjæreste hehe hvem hadde trodd det. Jeg som alltid er den single. Men ikke nå lenger... Heldig er jeg, som har funnet verdens beste ;)

Var en veldig stille og rolig helg, var slitne og sløve begge to. Men etter litt mas fra meg tok Kasper meg med på tur med Tertitten! Altså for det første, for et koselig navn, Tertitten!! Er et gammelt tog, tror jeg hørte en liten pjokk på ca 5 som sa det var 114 år gammelt. Var sol og fint vær, koselig stemning, jeg elsker jo alle gamle ting, så jeg storkoste meg.

På mandag kom pappa og Aid på dagstur til Bergen, så da var det middag hos Cissi. Kjempekoselignå når pappa og Aid kan komme på besøk, så det var en veldig fin ettermiddag!



Nå vil jeg bare sove. Kommer sterkere tilbake på bloggfronten en annen dag :) Vi venter forresten fortsatt på at bollen til Lene Linn skal komme ut... Liten luring han der tror jeg ;)
Natta


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar