fredag 3. september 2010

FY meg!!!

Blogglisten

Dårlig blogger Hanne, dårlig blogger!!!! Burde vært i skammekroken burde jeg.... har ikke blogget på en liten evighet. Har skjedd så mye, mye jobbing og mye som har skjedd på ettermiddagene også. Jeg vet, hadde jeg vært "flink blogger" hadde jeg jo hatt med kamera og dokumentert alt sammen... meeeen ..... ja...

Det er fredag i dag, solen skinner... jeg skal visst på daffekveld hos Kristine i kveld og i morgen skal jeg treffe Wenche!!! Skjønne Wenchisen min, JIPPI. Har ikke sett henne siden påsken i fjor... det er lenge siden det. Da var vi på Lillehammer og besøkte henne. Da hadde jeg også et noe uheldig fall som resulterte i et stykk svart hake som hovnet godt opp og redusert hørsel i noen uker... men skal ikke snakke mer om det nei ;) For dere som var der så kan det jo være en morsom påminnelse om "flygende Hanne"...

Uansett, i dag blir det avslapping, fredagskveldene er hellig for meg, sånn er det bare. Gleder meg veldig til i morgen. Wenche er et av de fineste menneskene jeg vet om, blir bare glad av å være sammen med henne, og skravla går i ett bankende kjør på begge hehe. Får hele dagen og kvelden sammen med henne i morgen. Krysser fingrene for fint vær!

Neste uke skal jeg ha fri fredag, drar til Kasper torsdag kveld. Da skal jeg faktisk være der til onsdag uken etter. Kan ikke engang beskrive hvor mye jeg gleder meg... 3 uker uten verdens beste, det er lenge det... Kjenner at jeg egentlig synes litt synd på meg selv! Gleder meg til å sove lenge, lese bøker, nyte fritid, idylliske omgivelser og ikke minst nyte tid sammen med Kasper. LYKKE!!! Men jeg må smøre meg med litt tålmodighet enda... tror jeg skal begrave meg i jobb neste uke, da går hvertfall dagene fort unna :)

God helg til alle dere. LOVER å komme sterkere tilbake ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar