onsdag 8. september 2010

I morgen begynner feiren

Blogglisten
Nå er det faktisk under ett døgn til jeg er hos verdens beste igjen. Det skal bli så ubeskrivelig godt. 3 uker er lenge når man er nyforelsket asså!!!

Skal ha 4 dager fri fra jobben. Må dra fra Oslo onsdag morgen i stede for onsdag kveld. Skal i begravelse kl 12,vil veldig gjerne ha den med meg... Nei nå skal jeg prøve å ikke tenke på det triste. Nå skal jeg være sammen med Kasper, ha fri fra jobb, skal faktisk ikke ofre jobben en tanke på 6 dager. Det blir godt nå.

Nå er jeg altså ferdig pakket, og klar for reise. Må bare på jobb i morgen så setter jeg meg på flyet i morgen ettermiddag.

Fikk koselig telefon fra Silje i kveld, godt å vite at du er der vennen. Setter veldig stor pris på deg... bare så du vet det ;) Skal snart få besøkt Lene Linn og lille Tobias også, gleder meg veldig til å se lille nurket! Men først skal jeg lade opp sammen med Kasper, samle energi så jeg kommer meg gjennom onsdagen.

Godnatt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar