torsdag 30. september 2010

I morgen kommer kjæresten min på besøk :)

Blogglisten

Tror dere jeg gleder meg eller? Merkelig hvor mye man kan savne noe i løpet av bare 2 uker. Men i morgen kommer han hvertfall på Bergensbesøk. Gleder meg til jeg står på Flesland og ser han komme ruslende ned trappen. Han skal til og med møte litt familie i morgen.... mmmhMM og det skal jeg bare si at det er ikke hvem som helst jeg gidder å introdusere for familien min altså! Men jeg gleder meg veldig til min søster og Helene skal treffe han. Er jo litt spennende :)
Tror det blir en liten tur oppom til Christian senere på kvelden også!

Så i dag blir det litt rydding og vasking i heimen før besøket kommer. Har allerede fått unna en del så er bare sånn helt overfladisk igjen. Så skal Cissi, Helene og jeg på graven til Tore. Vi vil tenne lys også har Cissi en engel hun gjerne vil sette på graven. "Så er ikke Tore alene", sa hun... og det synes jeg er en fin tanke. Blir rart å komme på graven. Det er jo ikke kommet gravstein enda regner jeg med men, navnet til Tore vil jo stå på korset... Selv om døden er trist og savnet etter de som har forlatt oss ikke forsvinner, så synes jeg alltid det er godt å gå på graven. Jeg snakker med de, vel og merke stille, "inne i hodet mitt", gråter kanskje en skvett... Men det er alltid en god følelse når jeg har vært der.

I kveld eller over helgen skal jeg sette meg inn i blogg guiden... har nemlig tenkt å lære meg litt mer om hvordan dette her egentlig bør gjøres... nå er jeg jo bare en amatør som har smelt opp noe greier. Så det kan bli spennende å se om jeg forstår noe av det... jeg er ikke akkurat det jeg vil betegne som et "data-menneske".

Ha en strålende fin dag i fineværet. Vi blogges snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar