torsdag 23. september 2010

Lenge siden sist

Blogglisten
Ja jeg vet det er lenge siden sist! Det er bare det at det har skjedd så veldig mye de siste ukene... Jeg mistet min kjære fetter, Tore 6. september... Han ble 32 år... Jeg hadde planlagt ferie i en uke hos Kasper, jeg vurderte en stund om jeg skulle dra eller ikke pga det som skjedde, men Jeg kom frem til at jeg trengte tid sammen med han. Han er nemlig veldig godt til å trøste også, var godt å få noen dager sammen med han. Etter Tore gikk bort har jeg på en måte bare gått rundt å vært utladet, orker ikke så mye. Har ikke tenkt på bloggen en gang...
Men nå er jeg tilbake igjen da :) Var hos Lene Linn og hilste på lille Tobias her om dagen, fy for en skjønn liten knadd altså!! De er så liten og søt... også lukter de så godt de små :) Blir bittelitt babysyk, men ikke si det til noen!;)

Blir ikke tur østover på meg denne helgen desverre, billettene er litt for dyre og jeg har litt for lite penger... Men neste helg kommer Kasper hit, det blir Koselig. Kjekt at han kan komme hit også av og til, så nå skal han hilse på Cissi og Helene... også Toya da selvfølgelig :) Gleder jeg meg til!

I dag er jeg hjemme fra jobb, er ikke i form. Har egentlig ikke vært i form hele uken, tung i hodet, vondt i halsen, rennende nese og når jeg våknet i dag med en rygg som virkelig ikke ville samarbeide da måtte jeg bare kapitulere! Også jeg som hater å være syk... Har egentlig vært litt sånn hanglete ganske lenge nå, er det fortsatt sånn i morgen skal jeg ringe sykehuset, kan jo være jeg reagerer på den nye medisinen også... Men jeg krysser fingrene for at det ikke er det!

Nei nå skal jeg legge meg stille og rolig ned igjen i sengen og håpe at noe eller noen fikser ryggen min innen i morgen tidlig....

OOOOOHHH Må ikke glemme å gratulere verdens beste storesøster med 33 års dagen i dag! Gleder meg til å feire deg vennen min! Jeg er så glad i deg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar