mandag 11. oktober 2010

Kjedekollisjon... jada, jeg er med!

Blogglisten
Jaja altså jeg gidder jo ikke være kjedelig heller... så hvis det er nå en kjedekollisjon så kaster jeg meg også med.... Om det var frivillig eller ufrivillig er jo en helt annen sak... Sier seg kanskje selv at man ikke har lyst å få en Crystler i ræven når man har en liten micra...

Men nå har jeg nå prøvd det også... og NEI! Det var tenk ikke min feil... d et var han derre trailerbilen som lå tre biler bak sin feil... han smelte inn i Audibilen (som ble ganske smadret både forran og bak), Audibilen smelte inn i Crystlerbilen og den smelte inn i meg... Bilde på Ba.no og greier... blir kjendis av sånt gitt. http://www.ba.no/nyheter/article5342743.ece

Får følge med on ryggen fortsatt gjør vondt i morgen... da blir det legen!

nå skal jeg nyte resten av kvelden med Helenemoren. Ha en fin kveld da folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar