tirsdag 26. oktober 2010

Livet er egentlig veldig bra for tiden

Blogglisten
Det er det... livet altså! Selv om det er surt, kaldt og glatt ute, selv om jeg noen ganger har lyst å bli i sengen når jeg våkner, selv om ting er vanskelig avog til, så er livet egentlig veldig bra for tiden!

Jeg vet at mine nærmeste venner har det bra, noen har begynt å studere, noen har endelig flyttet sammen med kjæresten sin, andre har fått barn... Det er godt å vite at de rundt meg har det bra :) Familien min har det bra, Helene blir 10 år, ja TIII år på torsdag... Tiden flyr altså! Og ikke minst har jeg Kasperen min, endelig har jeg funnet han som jeg vil være sammen med. Han som gjør at alle de andre bare "forsvinner" og ikke er av interesse. Jeg har en følelse av ro og det er godt!

Akkurat nå sitter jeg i sofaen hos min søster. Helene sover så fredlig i sengen og Toya ligger og sover ved siden av meg i sofaen. Ute blåser det, men her under teppe er det godt og varmt! Liker kvelder som dette, stille og rolig, greys på tv... Kan ikke klage.

Nå skal jeg snart rusle inn i sengen og legge meg. Gleder meg til middag hos Lene Linn i morgen <3 Ville bare dele med dere, at livet er egentlig veldig bra for tiden :)

natta da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar