tirsdag 5. oktober 2010

Og der kom en allergisk reaksjon.....

Blogglisten

Jeg har sånn halvveis ventet på dette og nå er det her. En allergisk reaksjon på den nye medisinen min. Det begynte på torsdag kveld. Fikk et elveblest lignende utslett i ansiktet. Men om morgenen var det vekke igjen. Sånn har det vært helt til i dag. Utslettet kom i går kveld og i dag tidlig så jeg sånn ut.....
JA, jeg er hoven i ansiktet og ja det svir og brenner veldig. Heldigvis ringte de tilbake fra Haukeland nå nettopp, så jeg har fått time der i morgen klokken 13.00. Så blir spennende å se hva de sier. Jeg får hvertfall ikke lov til å ta sprøyten min i dag... Nå vet jeg ikke helt om jeg skal håpe utslettet går vekk eller om jeg håper det er der enda i morgen sånn at legen faktisk får se det. Hvis ikke har jeg jo alltids disse lekre bildene her jeg kan vise... Må si jeg var heldig med de... spesielt det første der.... ser jo ut som er rød shrek.... hmm jaja, skal holde dere oppdatert...
Og bare så dere et det, Susanne og Even har fått en liten guttebaby... Skikkelig babyboom rundt meg nå for tiden altså! Gratulerer så mye til Foreldrene og til Mia som er blitt storesøster! :)

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg fant siden din tilfeldig fordi jeg satt og søkte etter bilder av elveblest - noe jeg tror jeg selv har i skrivende stund! Og så ser jeg bildene dine, og tenker at akkurat slik ser det ut på meg også.. Så da lurer jeg på, fikk du hjelp, og fant du ut hva det var/hva det skyldes? Setter stor pris på svar!

    SvarSlett
  2. Hei, denne elveblesten fikk jeg pga en medisin jeg bruker, det var en liten alergisk reaksjon. I følge min lege er elveblest alltid en allergisk reaksjon på ett eller annet, det kan være noe du har spist, smurt deg med eller bare noe du har vært borti... Mitt utslett forsvant gradvis av seg selv igjen og det har ikke kommet tilbake siden. Håper du fikk svar på det du lurte på, men hvis du har noe lignende ville jeg råde deg til å kontakte en hudlege, det er mye bedre enn fastlegen, de kan lite om sånt. Det er hvertfall min erfaring:)

    SvarSlett