fredag 1. oktober 2010

Verdens greieste kollega

Blogglisten
Altså jeg visste at Bjørnar på jobben var grei, men ikke at han var SÅ grei!!
Dagen begynte sånn noenlunde greit, litt misfornøyd fordi jeg måtte stå tidlig opp for å begynne på jobb kl 07:00....Satt på jobben, SÅ trøtt, øynene ville bare lukke seg og jeg forbannet lavkarbodietten som hersker over meg, sier at jeg ikke får lov å spise søtsaker.... Så kommer Bjørnar tuslende... "God morgen" sier han, så lunter han bort til skrivebordet mitt, legger en Atikns bar med sjokoladesmak på bordet mitt og sier " Jeg har kjøpt litt helgekos til deg jeg".... Det er en godt start på fredagen det!! Takk Bjørnar, du er knakande god!

Sjokolade til Hannemoren !!!!


Så nå sitter jeg her og er ganske så fornøyd! Skader ikke at jeg skal hente Kasper etter endt arbeidsdag heller! En god dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar