torsdag 11. november 2010

Halleluja!!!

Blogglisten

Endelig er dagen her! I dag skal jeg til Sørumsand og Kasperen min! Endelig... er tre uker siden jeg har sett han... det er umenneskelig lenge det. derfor tok jeg meg fri i morgen Så vi får litt ekstra tid sammen. Dessuten så har jkeg kjøot med en liten adventsgave til han hehe, ikke noe store greier, men gleder meg til å gi den til han :) Skal passe så godt på gutten min :)

Denne helgen blir bra :)

Neste uke skal Henriette, lene Linn og jeg ha heklekveld. Gleder meg masse, kanskje jeg skal begynne på en ny puff da... Eller kanskje jeg bare skal hekle en hals... trenger en svart en! Kanskje jeg skulle laget en til Ragnhilden også... hun har jo bursdag snart, da må hun jo få en bitte bitteliten ting:)

Klarer ikke helt å motivere meg selv på jobben i dag, men har jobbet masse ekstra, så noen minutter til å skrive her tar jeg med god samvittighet. Nå skal jeg prøve å være effektiv så tiden går fort! Er utålmodig på å reise!!!

Ha en strålende helg alle sammen, mulig det blir litt blogging i helgen også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar