torsdag 30. desember 2010

Jul, kos, savn, sommerfugler i magen og siste dag på jobben

Blogglisten

Hei folkens :)

Har dere hatt en fin jul? Jeg har storkost meg i julen. Jeg er jo et julebarn så det er jo ikke så rart at jeg elsker denne tiden! Gleder meg stort til neste år når jeg har et eget hjem å pynte.

Julaften ble feiret hos min kjære storesøster og niese. Kjempekoselig kveld! Fikk masse masse fine gaver, var helt overveldet på slutten av kvelden. Altfor mange gaver til å begynne å ramse opp hva jeg fikk, men en ting må jeg fortelle om. Av min kjære far fikk jeg nemlig en sånn slipemaskin, sånn som man kan pusse møbler med! Det har jeg ønsket meg veldig, og pappa synes sikkert det er kjekt å kunne kjøpe verktøy for en gangsskyld! Så nå skal skatollet til mamma bli med meg til Sørum og der skal det få en real makeover!!

Nå er det faktisk 4 uker siden jeg har sett Kasperen min... kjenner på savnet litt for ofte nå, så det skal bli veldig godt å få masse masse mer tid sammen med han. Har litt sommerfugler i magen og uro i kroppen i forkant av flyttingen. Jeg både gleder og gruer meg. Vil jo så gjerne være sammen med Kasper, men vil absolutt ikke dra fra alle mine nære og kjære her hjemme. Gruer meg veldig til akkurat det å dra herfra. Men nå får vi se hvordan det går. Er siste dagen min på jobb i Skandiabanken i dag... Det er også litt vemodig... men nå er jo jeg veldig sentimental også da. Så det skal på en måte bli litt godt å komme hjem i ettermiddag. Da er en av avskjedene liksom overstått.

Lille skjønne tyttebæret får ikke være med til Sørum i denne omgang likevel. Tyttebæret er forresten bilen min :) Var med i en kjedekollisjon for noen måneder siden og når bilen kom på verkstedet her om dagen var visst skadene en hel del større enn det jeg trodde. Så nå må tyttebæret være hos bildoktoren en stund.

Nå skal jeg bare kose meg de neste dagene, gå inn i 2011 sammen med mamma, Cissi og Helenegull. Blir koselig å få nyttårskvelden sammen med dem. Så blir det nok litt, eller ganske mye pakking de neste dagene, må jo være klar til guttene mine kommer å henter meg 5. januar.

Dere må ha en riktig så fin torsdag og takk for det gamle!

Må bare få gratulere min kjære venninne som ble fridd til på julaften! Gratulerer så mye vennen min!

2 kommentarer:

  1. Hei søte venn!
    Jeg har ikke vært inne her hos deg på så lenge nå.. You know, juletravelt... ;) Så masse koselig du har blogget! Bilder fra juleverkstedet og alt... Det var så koselig! Må vi ha til neste år også, når du er hjemme fra Sørum.
    Var litt trist å si hadet i dag... Men det er jo en kjekk flyttegrunn da... ;) Blir spennende! Du må blogge masse fra Sørum, gleder meg til å følge med deg! Gleder meg sånn til å se huset deres.. Med kurvlamper og eplekasser :)
    God tur over fjellet søde!
    Hils Kasper og kose dere!
    Puss puss vennen! Love you!

    SvarSlett
  2. ÅÅ så koselig kommentar :) Var veldig trist, la du merke til skjelvehaken min??? Jeg skal blogge masse, men tror ikke det blir så mye interiøs før vi har flyttet igjen. Men da blir dte nok mye! lov u to smukke ;) puss

    SvarSlett