onsdag 8. desember 2010

Juleverksted....

Blogglisten
I går var det juleverksted på butikken til Henriette. Det er så koselig å ha en kreativ kveld sammen med gode venninner. Vi var bare tre stykker, Lene Linn, Henriette og jeg. Er travelt for Henriette om dagen, så hun hadde ikke tid å ordne til juleverksted til så mange i år. Ikke er det så stor plass i de midlertidige lokalene hennes heller.

Henriette i den fine butikken sin. Lene linn er dypt konsentrert på mosekulen sin.
Vi hadde gamle eplekasser til bord og noen skjønne blå krakker til å sitte på, trenger ikke mer enn det. Henriette hadde laget gløgg og bakt pepperkaker og kakemenn. Lene Linn hadde med sjokoladekake og jeg tok med boller og julebrus (Lerum, selvfølgelig). Kurt Nilsen sin jule CD skapte koselig stemning inne, ute dalte snøen ned å skapte julestemning! Så utrolig koselig!

Fikk laget masse fint også, tok bilder av alt, her ser dere hva jeg laget i går kveld...

Disse ble også veldig fine... enkle, men gjør likevel mye på et bord eller en kommode... man kan ha de ute på trappen også.

Denne grankransen fikk mamma til å henge på ytterdøren, viktig å pynte til jul.

Konglekransen er påbegynt, litt grisete med limpistolen, men resultatet ble jeg veldig fornøyd med.

Denne kan jeg jo bruke på høsten også, den er ikke så veldig julete. Kan både brukes som dekorasjon på et bord eller henges på veggen.

Denne kransen her skal være med til Sørum!! Det er hvertfall helt sikkert og visst. Gleder meg enormt til å innrede, male og la kreativiteten slå seg løs i mitt nye hjem. Har allerede planene klare for denne kransen her. Mosekulene blir nok også med meg over fjellet. Både kransen og mosekulene er egentlig ikke direkle julepynt, men litt pynt på høst- og vinterhalvåret.

En veldig vellykket kveld var det! Så takk for i går jenter, dere er gull verdt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar