tirsdag 21. desember 2010

Kurvlampe, søte prikker og noen humper på veien...

Blogglisten
Halleluja, Kurvlampene er kommet til Anemone Blomster & gaver på Arnatveit!!! Disse har jeg ventet på! Dette er kanskje verdens fineste kurvlampe... og det beste av alt er at en av dem ble med meg hjem i går kveld :) Den skal få bo sammen med med Kasper, Kaos og meg. Fant desverre ikke noe bilde av lampen, men bildet kommer så snart Lampen er kommet opp en gang i januar.

Det var noe annet som ble med meg hjem fra Anemone også... Disse supersøte koppene og skjeene... med PRIKKER på! Jeg elsker dette mønskeret og den beige fargen... Me loves them!



To kopper og to skjeer kjøpte jeg. En tilmeg og en til Kasper... disse skal vi drikke kakao av og kose oss skikkelig ordentlig. Håper han tåler litt prikker ;)

Så over til humpene på veien... Det skal nemlig ikke være så lett alltid... Vi hadde jo selvfølgelig avklart med huseieren om vi kunne ha hund eller ikke. Dette sa han var helt i orden. Nå har han ombestemt seg fordi Kaos bjeffet en gang utenfor... Så nå har huseier bestemt at Kaos er aggresiv... jeg må le kjenner jeg! Jeg vet at mange hundeeiere tror at deres hunder ALDRI kunne gjort noe galt, for de er jo så snille. Jeg er ikke en av disse. Jeg vet at hunder kan være aggresiv og reagere på instinkt men foreløpig har ikke vi sett noen tendenser til dette hos Kaos, men han blir veldig glad når det kommer folk... KOOOOOS tenker han da og blir veldig glad. At en hund bjeffer er forsåvidt heller ikke nødvendigvisv et tegn på aggresivitet.... Det er en hund... de bjeffer liksom! Så nå er vi på jakt etter et nytt sted å bo. Kjenner at jeg godt kunne vært akkurat det foruten. Men men... tror ikke hverken jeg eller Kasper har veldig lyst å bli boende på gården nå. Og å gi fra oss Kaos er uaktuelt...Aggresiv haha... hvis han synes hunden var aggresiv og fikk han til å føle seg utrygg, så tror jeg han skal være glad for at denne bergens-jenten ikke skal bo på gården. Jeg er mye mer aggresiv enn hunden... så det er nok større fare for at jeg hadde bitt meg fast i leggen hans enn at Kaos hadde gjort det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar