tirsdag 7. desember 2010

Søndag var siste gang...

Blogglisten
... jeg dro fra Kasper på den måten. Siste helgen jeg var på besøk hos han. Vi skal prøve å være litt fornuftige nå fremover og ikke bruke penger på fly eller julegave til hverandre, men heller spare de pengene og bruke de på flyttingen. Tenk at om bare noen uker så er jeg samboer. Det er veldig spesielt, for jeg hadde virkelig aldri trodd at det skulle skje, jeg som stort sett får "3 måneders-krisen" og ikke gidder mer hehe... Jaja, sånn kan det gå!

I går skulle jeg egentlig ut å spise med jobben på Søtt og Salt her i Bergen... men jeg måtte stå over, var så trøtt etter et par timer med søvn natten før. Var nemlig mye forsinkelser fra Gardermoen på søndag!! Synd at jeg ikke fikk det med meg, hadde nemlig gledet meg til det.

Begynte så smått å pakke litt i går da... så nå er første flyttekassen klar.... bare tusen to go hehe, føles sånn akkurat nå hvertfall ;) Må snart bestemme meg for hvem jeg skal leie bil av... men det er dyrt altså! Heldigvis hjelper Kasper meg å kjøre... og på torsdag skal faktisk min søster kjøre til Haugesund for å hente en kiste jeg arvet etter farmor. Selve kisten er ikke helt min stil egentlig, men er av stor affeksjonsverdi. Så jeg er veldig glad for at jeg får tatt den med på flyttelasset! Takk Cissi, du er en knupp!

Kasper sendte meg et bilde av Kaos fra turen deres i går. Hehe skjønne kaos har litt valpefakter enda, spesielt i snøen... snø er kjempegøy å spise, grave snuten sin nedi, eller bare legge seg på rygg i snøen og åle seg rundt er også veldig gøy i hundeverden ;)


Her har han som dere ser, gravd snuten sin ned i snøen... Fine Kaosgutten min :)
Ha en fin tirsdag alle sammen. I dag skal jeg på juleverksted på butikken til Henriette... og sånt blir det blogginnlegg av ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar