tirsdag 11. januar 2011

Ditt hjem, mitt hjem... vårt hjem

Blogglisten
Nå har jeg endelig fåt satt et bittelite preg på leiligheten her. Ikke mye, for jeg gidder egentlig ikke pakke ut noe siden vi snart skal flytte igjen, men litt!

Verdens fineste lysestake er kommet på bordet. Jeg elsker denne lysestaken, den er så nydelig fin!!!!

Vinduskarmen har også fått litt pynt! Dette er forresten verdens absolutt aller fineste kurvlampe... Den jeg ventet på i hele evigheten! Se bort fra at merkelappene fortsatt henger på, jeg skal ta de av ;) Mosekulene fra juleverkstedet hos Anemone er også kommet på plass og et par zinkhus med lys i!

Jeg har så vidt begynt å male litt også, stolen ble pusset ned og malt hvit, det er så langt jeg har kommet foreløpig. det er nemlig sånn at pussemaskinen jeg fikk til jul er noe Kaos tror er et leketøy.... så hver gang jeg prøver å pusse går han inn i lekemodus... det betyr hopping og skubbing... og når det er en stor Rottweiler som skubber meg, ja så klarer ikke jeg å pusse hehe. Men vi får øve litt tenker jeg, så han skjønner at dette ikke er noe farlig og ikke et leketøy ;) Han er jo skjønn også da!

Skal legge ut bilder når stolen er helt ferdig, med den nye fiiine puten jeg har kjøpt! Hejdå så lenge:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar