onsdag 12. januar 2011

Jeg vil ha en liten hund, jeg vil ha en liten hund, jeg drømmer om hunden hver dag hvert sekund....

Blogglisten
Og endelig har jeg fått en liten hund. Eller liten er han jo ikke, men han er verdens skjønneste!
Nå om dagen opptar han mye av tiden min siden jeg bare går hjemme. Det blir mye turgåing og mye kos med "lillegutt". Tok noen bilder når vi var ute på tur i dag:)
Aleèn inn til gården
Utsikten like utenfor, det er fint og landlig her!
"Sa du noe mamsen??? Er det noe godteri i lommen din i dag mon tro?"
Prøver å ta bilder så ofte jeg kan, noe som er litt vanskelig siden jeg kun har kamera på mobilen. Beklager at kvaliteten er så dårlig... drømmer om et ordentlig kamera... Uansett, Kaos er en kosegris uten like... hvis det var opp til han ville han lagt på fanget vårt på sofaen hele dagen. Men det får han ikke lov til ;) Ingen hunder i sofaen! Så derfor er det kosestund på gulvet...
Kosestund med papsen
Kosestund igjen... her blir papsen vasket skikkelig av Kaos :)
Kosestund med mamsen. Hun er aldri vond å be når det gjelder kos... og det vet lillegutt og benytte seg av.
Til slutt legger jeg ut bildet av verdens beste jentevofs, Toya! Det er min søster sin hund og hun har fungert som min "liksom-hund" de siste årene. Fine gode jenten :)

1 kommentar:

  1. Hei vennen!
    ÅÅ så fin alè!!! Dumt dere må flytte derfra da. Men men, sånn er det. Dere finner et nytt koselig sted :)
    Så koselig du har gjort det i vinduet med zinkhus og lampen :) Er det ikke super gøy å stesje sitt eget sted?? ;)
    Kaos ser så søt ut. Kjekt at han har personlighet da :)
    Gleder meg til jeg skal ha interiør- male prosjekter igjen... Men det blir jo igrunn meget snart... ;)
    Vi har revet nesten alt som skal rives både der det skal bli kjøkken, hall, bad og vaskerom. Snart kan vi begynne å bygge nye vegger og slikt! Jippi! Rørlegger er hos oss i dag, for å se hvor vi må legge rørene fra nye badet. Nå når veggene er nede, må det på plass.
    Gleder meg så enormt til vi begynner å bygge nytt!!!
    Neste gang du er hjemme kan vi kansje være på nye kjøkkenet vårt, i spisestue sofaen... ;)
    Håper du finner deg til rette, og trives der borte! Ser igunn slik ut :)
    Men gleder meg til å se deg igjen da!
    Hilse til Kasper! Kose dere :)
    Stor klem på deg søde!

    SvarSlett