tirsdag 18. januar 2011

JOBB!!!!!!!

Blogglisten
Jeg har fått meg jobb!!!! JIPPI!!!!

Det har jo ikke gått mer enn litt over to uker siden jeg sluttet i Skandiabanken... men gudhjelpemeg så kjedelig det er å bare gå hjemme! Jeg blir sur og gretten av å føle meg ubrukelig! Fikk telefon fra Manpower-damen min i dag og Lillestrøm-klinikken ville ha meg! MEG! Alltid godt å få bekreftet at man er attraktiv på arbeidsmarkedet.

Jobben er pasientmottak på denne klinikken, det er en psykriatisk poliklinikk. Også er det litt arbeid med journaler o.l. Kanskje ikke det jeg hadde trodd at jeg skulle dumpe borti, men hvem hadde vel egentlig trodd at jeg skulle jobbe 8 mnd i bank??!!! Nei var det jeg tenkte... INGEN :) Så nå begynner jeg å jobbe på fredag. Perfekt, myk start, en dag på jobb også helg.

Dette er altså en gledens dag, bortsett fra å få jobb så har jeg gått tur med voffsen min, som forresten er verdens beste! Han var hos doktormannen i går og det likte han ikke.... Han ble litt redd, og prøvde febrilsk og klatre opp på meg og Kasper når doktormannen undersøkte han. Men han er jo veldig glad i godisene sine da... så med litt lokking og masse ros og kos gikk det veldig fint! *kry "mamma"*. Ellers har jeg gjort mine husmor-plikter hehe, til og med måkt litt utenfor, med veldig god hjelp av svigerfar, takk Odd! Nå gleder vi oss til Kasper kommer hjem fra jobb så vi kan feire at jeg har fått ny jobb med god middag!

Ha en finfin tirsdag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar