fredag 7. januar 2011

På plass i Sørum

Blogglisten
Nå er jeg endelig på plass i Sørum. Kom frem sent sent onsdag kveld, så bare det allermest nødvendige ble båret ut av bile og inn i varmen. Det andre fikk bo i bilen over natten, men det gikk heldigvis fint. I går var jeg helt ødelagt, trøtt og følte meg rett og slett ikke bra, sikkert en liten reaksjon på at flyttingen var overstått. Er i fin form igjen i dag. Kasper er på jobb frem til kl 20 i kveld, så da benyttet jeg anledningen til å pakke ut litt. Er ikke så mye jeg gidder å pakke ut nå siden vi jo skal flytte om bare 3 mnd. Men var kjekt å få opp noen av mine egne ting, noen zinkhus og litt stæsj :)

Nå ligger jeg bare på sofaen, Kaos ligger på gulvet ved siden av meg å sover. Kjenner det er veldig godt å ha han når Kasper jobber. Jeg har jo ikke akkurat noe nettverk her. Ville bare gi en lite lyd fra meg siden det var så lenge siden sist! riktig god fredagskveld til dere. Blogges snart! Godt nyttår forresten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar