onsdag 16. februar 2011

gressenke...

Blogglisten
Kasper har dratt fra meg... kick off med jobben! Kjekt for han å komme seg vekk litt med gode kolleger:) Rart hvor fort man blir vant til å ha noen rundt seg, er liksom ikke helt det samme å være her hjemme uten han. Vi har jo ikke bodd sammen så lenge. Jeg så han i dag tidlig, men jeg savner han skikkelig, kjenner det langt inni kroppen. Hadde ikke trodd det... Hadde tenkt at det bare skulle bli godt med en kveld for meg selv jeg. Slippe en natt med snorking ved siden av meg, men faktisk har jeg ikke så lyst til å legge meg uten han.

Misforstå meg rett, jeg koser meg. Kakao i koppen og hanne og teppe på sofaen, det er absolutt ikke feil det altså :) Ligger her å ser på "livet på vent" på tv2, synes det er t bra program, ting blir satt i perspektiv når man ser sånne ting. Greit at jeg også alltid kommer til å være syk, men ikke på langt nær i samme alvorlighetsgrad! Og det er jeg veldig glad for!

Heldigvis er det en annen liten tass som kan være mannen i huset når Kasper er ute på vift. Lillegutt, ligger forran dører i stuen og passer på meg. Kjenner jeg ikke helt har vent meg til stillheten her ute på landet. Nesten litt ekkelt synes jeg. Så i natt tror jeg lillegutt blir med og får sove i sengen sammen med mamsen :) selv om det egentlig ikke er lov i det hele tatt, men sånn blir det!:)

Håper dere har en fin onsdagskveld folkens! sove så godt når dere når så langt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar