lørdag 5. februar 2011

Guttene mine!

Blogglisten
Ville skrive et lite blogginnlegg om guttene mine! Hadde noen sagt til meg for ett år siden at jeg nå skulle være samboer og "mamma" til en liten hund ville jeg nok svart med å le. Jeg hadde virkelig ikke troen på det! Men så plutselig var han der, snille gode Kasperen min som jeg er så uendelig glad i! Han tar godt vare på meg, er så snill atte :) Heldigvis er han ganske ulik meg, jeg har temperement, han har betydelig mindre av det enn jeg har. Det er en veldig god egenskap, spesielt når man skal være sammen med en sånn som meg ;) Jeg er ikke sint hele tiden altså, men jeg gir beskjed hvis det er noe jeg ikke liker! Men jeg er en ganske så snill kjæreste jeg også... tror jeg hvertfall... Kasper sier det hehe ;)

Her er han godt innpakket. Vi var på tur sist helg og da var det kaldt! Men har man hund så må man ut, sånn er det bare. Han er ikke helt fornøyd med at jeg tar bildet heller ;) Skjønner ikke hvorfor... han er jo den fineste i hele verden!

Så er det "lillegutt" da, Kaos på 3 år som jeg også er blitt så veldig veldig glad i!! Har mange flere bilder av han enn av Kasper! Så derfor blir det litt flere bilder av han i dette innlegget også! Han er så snill og god, lille vofsen miiin! Skal ikke skrive så mye mer egentlig, men som den stolte "mamma" jeg er må jeg jo legge ut noen skrytebilder!

I hundeverden er det meste gøy! Isklumper i vegkanten for eksempel... KJEMPEGØY!!
Han bærer de ofte med seg på tur.

Se så flink lillegutt er da!!!!! *Stolt* ;)

En sjelden gang gidder han å posere og da er ikke jeg langt unna med kamera! Her er han med på besøk til "farmor", de har blitt ganske gode venner, men han er litt skeptisk når hun har votter på, av en eller annen merkelig grunn.

På ettermiddagene, etter dagens lange tur ligger an som regel sånn og sover. Lille trøttingen min :) Sant han er fin?!!!!!!

I dag har vi gått lang tur, kun jeg og Kaos, Kasper er på jobb. Vi gikk "bingenrunden" i dag, det er litt over 5 kilometer tror jeg. Så nå er lillegutt fornøyd. Snart er det lørdagskveldmed hjemmelaget pizza, må bare vente til Kasper kommer hjem fra jobb! God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar