onsdag 23. februar 2011

Sofakos

Blogglisten
ja for i går kveld hentet Kasper den nye sofaen vår! I drømmeverden ville jeg nok heller hatt to sofaer, men i den virkelige verden passer denne sofaen perfekt til antall kvm vi har å boltre oss på. Eneste som var litt dumt var at den kanskje ikke passet helt til fargen vi har valgt på veggen.... meeeeen er vanskelig å si når sofaen er det eneste som er kommet ordentlig på plass og resten er et hav av kasser, kofferter og annet rot:) Dere skal nok får se når ting er kommet litt mer i orden her hos oss!

Nå nyter jeg den nye sofakroken, akkurat sett hotel C, kost med lillegutt og sendt en jobbsøknad av gårde... og jeg som trodde jeg ikke kunne multitaske, hah, im the queen of multitasking ;)

Kasper kommer snart hjem og da blir det middag og det viktigste av alt... EPLEKASSENE SKAL OPP PÅ VEGGEN :):) ÅÅh jeg er så eplekassefan! :) stay tuned!

puss puss

1 kommentar:

  1. Hei snupp!!!
    Hvordan går det med innredningen? jeg er så spent :) Gleder meg sånn til å se bilder! Eplekassene er jeg så spent på...
    Mammaen din var innom jobben på lørdag,og hun sa hun hadde fått masse bilder. Vis dem på bloggen snart... ;)
    Vi har snekkret i hele dag, og tegnet kjøkkenet opp på cm. Helge festet noen bord på veggene, så målte vi opp akkuratt hvordan skapene, komfyr, vask, vindu++ blir. Å gu, det var gøy å se det på veggen og ikke bare på et tegneprogram! Blir så bra! Men tar så lang tid... i dag har det vært isolasjon, og vindtetting... Viktig, men kjedelig...
    Men så tok jo Nordtug gull midt i isoleringen da!!! Hurra!! Jeg har arvet skisportidiot genet som herjer i vår familie... ;) Pappa står foran tv èn med hånden på hjertet når de spiller nasjonalsangen... jeg er ikke helt der enda, men nærmer meg... ;) I morgen er det Bjørgen! Heldigvis har jeg fri og kan se tv midt på formiddagen... ;)
    Tudelu vennen!
    Venter spent på bilder av leiligheten!
    Klem Henriette

    SvarSlett