tirsdag 15. februar 2011

Valentinesday...

Blogglisten
Hadde dere en fin valetinesday i går? Jeg har aldri i mitt live feiret noe valentinesday, er i grunn ikke helt fan av sånne dager som egentlig ikke bunner i noen tradisjoner, hvertfall ikke for oss her i Norge. Men når jeg kom hjem fra jobb ventet roser, kort og en kinoinvitasjon. Og selv om det var valentinesday, så var det skikkelig koselig altså! Vi valgte å kalle det for kjærestedagen da ;) Så vi hadde en veldig koselig kjærestedag i går, koselig middag hjemme også kino. Ble allermest glad for det fine kortet jeg fikk sammen med blomstene. Synes kort er så koselig! Selv om jeg ikke er fan av valentinesday, så er jeg åpen for å innføre sånne kjærestedager. Det er viktig å sette pris på hverandre i hverdagen! Heldigvis er vi ganske flinke til det hjemme hos oss :) Dessuten så blusser forelskelsen opp når man gjør noe koselig sammen!

Var kanskje ikke den mest romantiske filmen vi så, Kongen av Bastøy, men den filmen gjorde virkelig inntrykk på meg altså. Overraskende at sånt skjedde i vårt land for bare 50-60 år siden. Så til dere som ikke har sett den, dette er en anbefaling :)

Leiligheten begynner å ta form, eller rettere sagt vi er nesten ferdig å male, bare noe småplukk igjen. Male siste strøk på dørene(som før var mørkebrun... off) o.l. Tror vi skal få det skikkelig ordentlig koselig der altså. Jeg gleder meg veldig til å flytte inn dit:) Skal se om jeg får lagt ut "før" og "etter" bilder fra malingsprosjektet senere i dag.

Håper dere alle har det bra. Nå braker det snart løs med interiørinnlegg her tenker jeg... gleder meg sånn til å se hvordan vi får det i leiligheten til slutt :)

3 kommentarer:

  1. jeg gleeeeeeeeeeeeeder meg til å se. :) kjørestedag høres kosli ut:) vi har ikke slikt lenger. hehe.god natt skatt. min lille sønn er syk så jeg blir vel gående oppe i natt. utrolig frustrerende og ikke klare å trøste. syns så grådig synd på lille gullet vettu:(

    SvarSlett
  2. Flinkingen du er som kommenterer. Er fortsatt på nybegynnerstadiet vi vettu og da blir det kjærestedag ;)

    Næmmen stakkars lille tobben, hvordan syk da? Du må susse han fra meg og knipe litt også... stakkars lille gull!

    SvarSlett
  3. tror han hadde voldsom mageknip. ikke no særlig asså. skriking i to og en halv time før han sovnet helt utmattet stakkars.

    SvarSlett