tirsdag 15. mars 2011

Besøk hjemmefra, eller hvertfall en snarvisitt.

Blogglisten
Min allerbesteste kompis Christian skal til Spania med jobben, de reiser fra Oslo i morgen og derfor kommer han til Oslo i kveld. Jeg skal stille på Gardermoen for å ta imot han, ja jeg skal tenk kjøre til Gardermoen helt alene... Kan jeg veien, nei, men jeg finner vel ut av det, tror dere ikke!

ÅÅ for en gledens uke, tenk at Christian skal spise middag med Kasperen min og meg i dag og om bare 2 dager er jeg i København hos Ragnhild, friend overload! Ahh, det var sårt etterlengtet!

Nå gleder jeg meg så masse at jeg faktisk ikke er nervøs for kjøreturen en gang! Det varer nok ikke lenge, i seks tiden når jeg hopper i bilen er nok neglene godt nedbitt og pulsen rimelig høy. Men hallo, jeg må jo klare å finne Gardermoen... det er jo alltid skilt over alt til disse flyplassene. Må jo løsrive meg fra Kasper en eller annen gang, og nå er en fin anledning, I do it for you Christian ;) Off den som bare hadde hatt en gps... men det har ikke jeg.... og den på telefonen får jeg ikke til å virke... Typisk! Men med rett innstilling og målrettet blikk satser jeg på å være på Gardermoen noen minutter over syv i kveld. God tur Christian, så ses vi i kveld! Jippi!!!

1 kommentar:

  1. Hei vennen!
    Så masse som har skjedd på bloggen! Jeg har ikke vært her på noen dager.
    Så fine ting fra Ikea! Det der skapet er utrolig fint! Perfekt sammen med hvitt. Så bra klehengeren kom frem. Gleder meg til å se :)
    Synes det var så trist det ene innlegget ditt... Har ofte tenkt på den sykdommen din. Som ikke viser så godt på utsiden når den medisineres. Men som er der likevel, og nok kjennes veldig godt på innsiden. Har fortalt Helge at jeg synes du er så flink å takle det. Også det å måtte gå på medisiner som kan være veldig dårlig i lengden. Men det er klart at det nok tærer på deg. Viktigst av alt er jo å være bevist og ærlig mot seg selv. Vanskeligste og viktigste i verden...
    Kan være så godt når man på en måte får ord på det sånn som du gjorde når du leste om det å ha sorg i seg. Være bevist på det.
    Synes du er veldig flink, og reflektert.
    Håper virkelig du finner en bra måte å deale med det på... Finne din vei og din måte.
    Savner deg masse her hjemme! Håper du kommer tilbake en dag... ;) Veldig glad i deg!
    Jeg skulle sånn ønske jeg også skulle til København.. Heldig deg! Må ta meg en tur lenger utpå våren.
    Vi planlegger Oslo tur når kjøkkenet er ferdig. Da må vi komme på besøk til dere også :)
    Kos deg med Christian i kveld!
    Du klarer helt fint å kjøre til flyplassen.
    De har store skilt og bred vei, slik at gamle menn med hatt skal klare å kjøre dit.
    Du klarer det lett! ;)
    Puss puss på deg søde!

    SvarSlett