mandag 21. mars 2011

Copenhagen baby!

Blogglisten
Ja så var jeg altså kommet hjem igjen etter en deilig langhelg i Købehavn. Jeg elsker den byen!
Jeg var faktisk i København fra torsdag til søndag uten å sette en fot midt inne i byn hehe, jeg har jo bodd der i noen år, så jeg har ikke det behovet for å se ting, jeg har jo sett alt før. Ragnhild, som jeg bodde hos, bor på Vesterbro, så vi tilbragte mesteparten av tiden i det området. Og som selverklært Ikea elsker ble det jo en tur dit også ;) Ragnhild trengte litt ting til leiligheten og jeg var ikke vanskelig å be. Det ble til og med en middag mens vi var der! Også ble det jo selvfølgelig litt montering når vi kom hjem. En regel alle burde kjenne til er at de som monterer møbler ALLTID har lov til å drikke vin samtidig. Det er veldig viktig!

Jeg fikk møtt alle de dejlige tøserne fra gamle jobben, og gode venninner :) Det var veldig veldig kjekt, vi fikk også feiret bursdagen til Astrid. Det var en stille og rolig tur, ikke noe galskap... Har visst vært med på nok galskap i den byen! Jeg dro dit for å treffe vennene mine, ikke for noe annet egentlig.

Var en merkelig følelse å komme tilbake dit. Det har skjedd så mye i livet mitt etter at jeg flyttet derfra. Jeg fikk på en måte en liten smakebit på det livet jeg hadde for ca 1 år siden... Og jeg er utrolig glad for at jeg har hatt det livet, bodd i Køben og kun hatt meg selv å tenke på. Men jeg er også glad for at det er et tilbakelagt kapitell.... Og det er utrolig godt å ha de to beste guttene i verden å komme hjem til! Lillegutt ble så glad når jeg kom inn døren at jeg brukte jo 15 minutter bare på å hilse på han, hehe han gikk helt rundt seg selv faktisk. Og når "mamsen" først var kommet hjem må du ikke tro at han lot meg være i fred hehe neida, han lå rett ved siden av min side av sengen i hele natt og når han merket at jeg våknet i dag tidlig listet han seg opp i sengen og la seg så tett inntil som han bare kunne! Skjønne lillegutten min<3

Jeg og Kasper har jo ikke vært borte fra hverandre etter at jeg flyttet hit og jeg tror vi begge savnet den andre. Jeg savnet hvertfall han veldig mye. Merkelig hvor vant man blir til å ha en å krype inntil om kveldene. Så det var absolutt kjekt å komme hjem igjen også.

Tro det eller ei, men jeg tok faktisk ingen bilder på denne turen. Jeg som alltid er så flink å ta bilder... Men jeg hadde ikke noe ordentlig kamera, mitt ble ødelagt for en stund siden. Men men minnene har jeg jo uansett. Takk for en kjempekoselig helg Ragns, ,og til alle dere andre også. Me loves you. Puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar