torsdag 3. mars 2011

Det går fremover...

Blogglisten
I går fant jeg kamera og ledningen som gjør at bildene går fra kamera og inn i pc´en. Jippi, det betyr at jeg kan begynne og oppdatere dere på hvordan det ser ut hjemme hos oss. Foreløpig... viktig å merke seg det ;)

Pakket ut alle tingene jeg har arvet av verdens beste farmor og farfar i går... Var litt rart, minnene strømmet på, noe av det luktet til og med sånn som det luktet hjemme hos dem... Koselig med minner som man har "glemt", men litt vemodig var det også, de er jo ikke her på jorden lenger. Men jeg tenker ofte på dem og nå kommer jeg til å tenke på dem enda oftere, når arvegodset blir synlig i hjemmet:) Dere skal få se bilder litt senere i dag. Ha det så bra så lenge, gleder meg til å vise dere hvordan vi har det nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar