tirsdag 22. mars 2011

Er det i dag mitt nye og bedre liv begynner...?...

Blogglisten
I dag har jeg nemlig avtale med en som heter Svein på Sørumsand treningssenter.... mhm... Jeg er litt spent.... Før i mine "yngre dager" var jeg jo kjempeglad i å trene, helt frem til 2006 faktisk. Men etter det har jeg jo klart å være støttemedlem i sats i noen år... både her og i Danmark... Men så har jeg tenkt litt. Jeg sitter så mye hjemme etter jeg kom hit. Og da ville det være deilig å bare kunne komme seg ut av huset litt, gjøre min greie. Så derfor skal jeg altså å møte denne Svein på treningssenteret. Jeg vet ikke noe om priser å sånn enda, det regner jeg med at jeg får info om i dag.

Jeg er jo ute ca en time med hunden hver dag, men han lille tassen skal jo stoppe opp hele tiden og lukte og snuse og skvette og rulle seg i snøen... så man får ikke riktig opp pulsen! Og hvis det skal være noen som helst mikroskopisk mulighet for at jeg skal vise meg i bikini denne sommeren, så må jeg komme i gang NU! Så jeg er spent på denne samtalen i dag! Spent på å høre hva slags opplegg de har og hva slags oppfølging man får. De har visst et sånt gruppeopplegg, litt enklere å komme seg på trening hvis man har en avtale med noen, eller en gruppe. Men nå får vi se. Skal nok holde dere oppdatert hvis jeg mot formodning skulle bli treningsnarkoman ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar