onsdag 16. mars 2011

For en start på dagen!

Blogglisten
Overskriften høres kanskje negativ ut, men det er den så absolutt ikke! Husker dere innlegget mitt om mitt hvite skattkammer? Den bloggen jeg liker så godt? Jeg var med i en konkurranse også vant jeg!!! En give away, jeg vet ikke hva premien er enda, men jeg vant! Haha så gøy, jeg vinner jo aldri noe jeg! For de av dere som ikke fikk med dere dette innlegget så legger jeg ut en link, bloggen er absolutt verdt et besøk, der kan man lære hvordan man trekker om stoler og alt mulig! Imponerende dame. Klikk HER for å se mitt hvite skattkammer.

Og dere må ikke tro at de hyggelige overraskelsene denne morgenen stoppet der! Åneida. For en liten stund siden kom jeg over en blogg om Psoriasis. Som dere vet interesserer jo dette meg siden jeg selv har denne sykdommen. Her kunne noen få, heldige personer få, ja FÅ, helt gratis, en bok om en anderledes måte og forholde seg til psoriasis. Jeg kjente at nysgjerrigheten min ble pirret. Jeg har prøvd mye rart alternativt, alt fra fotsoneterapi til akupunktur og hårvask me gelantin... jada gelantin... mye man skal prøve vet du ;) Aldri noe resultat og se, så jeg hadde egentlig bestemt meg for å aldri meg bruke energi på alternativ behandling. Men dette er mange år siden nå og jeg har ny giv til å prøve. I dag fant jeg en mail i innbiksen min som fortalte at jeg, JEG skulle få en slik bok! To gode nyheter på en dag haha, det kan jo ikke bli bedre! Dere kan gå inn å lese på siden hans her http://psoriasis-behandling.no og om boken her http://kvittpsoriasis.com . Jeg gleder meg hvertfall til å begynne å lese!

Ikke bare har dagen min begynt strålende bra, men det er bare 1 dag til jeg drar til København! Tror dere jeg smiler pent i dag elller!? Ahh, livet smiler til Hannemoren!

4 kommentarer:

  1. Du har hatt vinnerlykke med deg du, rett og slett! ;) Veldig fin blogg den der. Du har forresten vunnet to strykemerker på linstoff. Jeg har sjekket for deg, så vet du det... ;)
    Gooood tur til Køben!!! Jeg er super misunnelig! Hilse masse til Ragns og kose dere!
    Vi skal meisle bort betonggulv og gamle varmekabler i helgen. Tenk på meg med støvmaske, og trillebore full i betong tur/retur tipplass, når dere farter rundt i Køben... ;)
    Men alt som tar oss nærmere nytt, deilig, lovely kjøkken og hus er faktisk kjekt :)
    Klem på deg!

    SvarSlett
  2. Ja jeg har hatt vinnerlykke! Jippi, strykemerker, da kan jeg sy pute kanskje?? :) Jeg gleder meg masse til å reise, skulle gjerne hatt deg med men kanskje vi kan treffes i kbh om ikke så altfor lenge!

    Jeg skal sende dere arbeidsjern noen tanker når jeg er der! Flinke er dere!! Hilse masse til Helge så snakkes vi snart!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så moro! Høres ut som en utrolig fin dag ja:) det fortjener du vettu! Sikkert spennende å lese om litt alternative metoder til hva som kan hjelpe. Kos deg og nyt dagen, og goooood tur til Køben!Skypes når du er hjemme igjen!
    -Silje

    SvarSlett
  4. Takk for det Silje :) Gir deg en lyd når jeg er tilbake jeg:)

    SvarSlett