fredag 11. mars 2011

Fredag...

Blogglisten
... er absolutt ukens favorittdag for meg. Tenk at om bare en uke er jeg i København på denne tiden!! Gleder meg veldig til det! Blir godt å komme seg vekk en helg, få litt stuebytte. Ikke fordi jeg vil vekk fra guttene mine, på ingen måte. Men det blir litt lite sosialt her siden jeg ikke har noe nettverk her enda. Så neste helg skal nytes i fulle drag, jeg skal spise pizza fra favorittpizza shappen min på Vesterbro, spise brunsj på stamstedet i Strædet, rusle gatelangs i små gater jeg ikke husker navnet på, slappe av og nyte later dager i Ragnhild sin leilighet på Vesterbro, Besøke Lisbeth Dahl butikken i Købmagergade, egentlig shoppe litt generelt ;) Også skal jeg være samme med alle de skjønne menneskene jeg kjenner der nede! Ahhh det blir fantastisk. Må snart begynne å planlegge pakking, klesvask o.l. Har visst fått reisefeber alt jeg!

Men tilbake til favorittdagen min, fredag :) Det er rart hvor lett det er å sprette opp av sengen og fly på jobb hver fredag morgen, samtidig som jeg er sliten etter uken på jobb har jeg likevell en ekstra energi. Jeg virkelig elsker den følelse når alle dagens gjøremål er gjort fredag ettermiddag og man kan begynne å lage en bedre middag, for man må kose seg litt ekstra i helgene, nyte et glass vin og krype inn i sofakroken eller armkroken, det er enda bedre! I dag blir det kanskje ikke fult så stille og rolig, jeg vil veldig gjerne på Ikea i kveld, men vet ikke helt om det passer for Kasper enda. Hvis ikke får det bli i morgen tidlig, vi mangler jo fortsatt en del ting til leiligheten, som sengeramme, kleskap og litt annet småtteri. Kjenner jeg blir glad bare ved tanken på Ikea... det er så gøy der! Kunne gått rundt der å dagdrømt i dagevis tror jeg ;)

Ellers går vel helgen med til å prøve å komme enda litt mer i orden i nye leiligheten tenker jeg. Kjenner jeg lengter etter å ha det ryddig og ordentlig nå. Også må jeg hente den fine kisten jeg arvet av farmoren min, jeg har nemlig funnet et sted den kan stå!! Så det blir nok ikke så mye avslapping i helgen, men jeg synes nå i grunn det er kos å dulle litt hjemme jeg, liker å gjøre det koselig rundt meg. Hvis jeg får med meg Kasperen på Ikea i dag eller i morgen så kommer det nok ett innlegg eller to om utviklingen i heimen for de av dere som er interessert;)

Masse god helg til alle sammen!

Litt reklame for min kjære... ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar