onsdag 9. mars 2011

Gode venner...

Blogglisten
...er noe av det mest dyrebare jeg har! Jeg er så heldig at jeg faktisk har en god håndfull gode venner, ikke alle er like heldig! Merker at det er et stort savn nå etter at jeg har flyttet. Jeg savner selvfølgelig familien min mest av alt! Men vennene også... Savner å kunne ta en telefon og invitere meg selv på besøk eller få besøk selv... Her er det ingen som kommer på besøk til meg. Jeg har jo selvfølgelig Kasperen da og det er jeg veldig glad for! Men jeg savner alle dere gode skjønne vennene mine. Dere er plassert litt rundt om kring... noen i Bergen, noen på Lillehammer andre i København, noen har gjemt seg andre steder i landet. I morgen er det faktisk bare en uke til jeg drar å besøker Ragnhild i København. Det gleder jeg meg veldig til, har ikke vært der siden jeg flyttet for over ett år siden. Merkelig... blir sikkert rart å komme tilbake dit. Blir kjekt å treffe igjen jentene mine der nede, Astrid, Lotta, Louise, Johanna og ikke minst Ragnhild! Skal besøke gamle jobben min også å spise lunsj sammen med jentene der! Det blir jo rett og slett supersjovt (som de ville sagt)! Gleder meg til å se dere igjen også MarCom tøserne mine!



Uansett, ville bare si til alle vennene mine at jeg setter veldig stor pris på dere og at jeg savner dere masse. Og dere, husk at jeg alltid er her!



Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Hormonell som jeg er om dagen så står tårene i øynene mine, du er så savna kjære gode hannemoren min! Savner også at du bare kommer innom en ettermiddag og Jonas savner knockles.. ;) men ser bare ekstra frem til vi sees igjen! Du er alltid velkommen her snuppa! Klem fra silje

    SvarSlett
  2. Savner knockles med lillegutt og gode samtaler med deg også vennen! Jeg ringer deg i morgen en gang hvis det passer:) Gleder meg til å se deg igjen og se at magen har vokst! Er jo så spent på den lille som er inni der! Masse glad i deg vennen!

    SvarSlett