lørdag 12. mars 2011

Ikea, perleklehenger, tur i vakket vintervær og montering

Blogglisten
I dag har det gått i ett hele dagen, har akkurat fått satt meg ned i sofaen for første gang i dag!

Vi var tidlig oppe, en liten tur ute med lillegutt og deretterbar det på Ikea. Jeg må bare si det igjen, jeg ELSKER Ikea.... Men selv for meg er Ikea litt vel heftig en lørdag formiddag. Litt for mye mennesker som forstyrre dagdrømmene mine når jeg rusler rundt ;) Og hva er egentlig greien med at folk kanskje 4 personer bare stopper midt i "gangen", de går ikke inn til siden, neida her stopper vi midt i passasjen og alle andre som vil videre må bare fint vente til vi har funnet ut om vi skal ha den eller den sofaen... aaarh irriterende!!! Men likevel, I love Ikea :) Vi fant skapet vi skulle ha til soverommet, me loves it!!! Blir så koselig på soverommet vårt nå. Er fortsatt litt kaos foreløpig,men kanskje jeg kan legge ut noen bilder i morgen etter litt rydding!
Her er hvertfall bilder av kommoden og skapet.


Synes fargen er så utrolig fin, for selv om de ser hvite ut så er de ikke helt kritthvit, se litt gråaktig ut hvis man har de opp mot hvitt.

Når vi kom hjem fra Ikea lå det en veldig koselig lapp i postkassen til meg. Hentelapp på en liten ting som verdens beste Henriette hadde sendt til meg. Hun var så ubeskrivelig skjønn og foræret meg en perleklehenger. Tusen tusen takk vennen, du er og blir et unikum! Me love u!

Skikkelig påskevær her i dag, og Lillegutt måtte jo ha dagens langtur, så da bare det ut på tur i solskinnet. Deilig å rusle rundt hånd i hånd med verdens beste mens lillegutt løper rundt og ruller seg i snøen, skvetter på hvert ett hjørne og leker med andre hunder vi treffer! Lykke!

Skapet vi kjøpte måtte jo også monteres... motivasjonen var vel ikke akkurat på topp, men vi gikk i gang, begge to og det gikk overraskende bra. Ikke noe surmuling, bare litt klaging innimellom. Men det er lov det ;) Og nå er jeg så glad for vi kommer til å få det så kjempekoselig der inne på soverommet. Nesten så jeg gleder meg til å legge meg hehe.

Nå blir det et glass vin og avslapping resten av kvelden! Legger ut bilder av utviklingen i morgen. Håper alle får en kjempefin lørdagskveld! pusspuss

1 kommentar:

  1. Gartulerer så mye, du vant en gave fra min give away .... sender du meg din adresse på min mail z-ba@online.no

    jeg gleder jeg meg til og sende gaven til deg :o)

    Klem fra Babsy - Mitt Hvite skattkammer

    SvarSlett