fredag 25. mars 2011

Jeg er heldig jeg...

Blogglisten
Vet dere hvorfor?? Jo fordi jeg har nemlig verdens flinkeste kjæreste og samboer! Den mannen er i hvertfall ikke arbeidssky!

Det er et par ting vi må ordne i den gamle leiligheten før vi leverer fra oss nøkkelen, og jammen har Kasperen stått på denne uken, både med disse tingene som skal ordnes i leiligheten, med jobben sin og med ekstrajobben han har på skeidar. Har jo ikke blitt så mye tid til overs til meg da, men uansett hvor trøtt og sliten han er har han alltid en god klem på lur til meg :)

I helgen skal det siste gjøres i leiligheten. Utvask!!! Ikke spesielt koselig å tilbringe helgen med slike aktiviteter, men det må nå en gang gjøres :) Det skal nok alltids bli litt tid til å krype opp i sofaen på kveldene å nyte ett glass vin kanskje;)

Egentlig skulle jeg bare skrive et innlegg om flinke kjæresten min!!! Må jo skryte litt, det er lov det, er det ikke? ;)

<3Kasper<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar