torsdag 17. mars 2011

København!

Blogglisten
Om en time nå sitter jeg i taxien fra jobb ned til togstasjonen på Lillestrøm! Derfra går turen til Gardermoen med flytoget! Jippi!!!!

Flyet går ikke før i syv tiden i kveld, så jeg har god tid. Men det er bare bra, liker å ha god tid når jeg skal ut å fly! Blir godt med en langhelg, spesielt i Køben. Har jo ikke vært der siden jeg flyttet for litt over ett år siden.

Kasper kjørte meg på jobb i dag tidlig og det var nesten litt trist å si hadet... tror jeg fikk litt flashback til når vi ikke gjorde annet enn å si hei... og hadet i 6 mnd! Kommer til å savne guttene mine, men det er vel sundt å savne hverdagslivet litt av og til, er det ikke? Kasper har hvertfall fått beskjed om at det er fint hvis han savner meg bittelitt i helgen;) Lillegutt stakkars han var helt betuttet når jeg dro med kofferen i dag<3 Selv om jeg kommer til å savne guttaboys, så ser jeg veldig frem til helgen! Skal bare slappe av og nyte dagene. Håper dere alle får en fin helg, så blogges vi snart!

pusspuss

2 kommentarer:

  1. hei vennen. nå har jeg vært skikkeligdårlig komentar delen her. beklager det. men har selvfølgelig lest alle innleggene og syns du skriver så bra. kjempeglad i deg snuppis og utrolig stolt av deg min svane.

    kose dere ihjel i helgen. er en smule misunnelig kan man si.

    kansje vi kan prates på telefonen en dag når du er kommet hjem til guttene dine igjen?

    puss puss

    SvarSlett
  2. Klart vi kan det! Vi kan prates i telefonen når som helst vi faktisk, eller på skype, hvis du har det? Hadde vært koselig å snakke med deg, lenge siden jeg har blitt oppdatert nå :)

    Og takk for koselig kommentar vennen, jeg er jo så veldig glad i deg også:)

    SvarSlett