fredag 15. april 2011

Endelig helg!

Blogglisten Endelig er det helg! Solen skinner og temperaturen er behagelig. Jeg skal hjem, gå tur med hunden, deretter skal jeg på trening. Var på møte i går og ble veiet, vekten går rette veien, altså nedover ;) Det gir god humør og motivasjon til å fortsette treningen. Resten av helgen skal jeg bare nyte. Ingen store planer. Blir nok litt husvask,klesvask og rydding av bil så den er klar til påskeferie på onsdag. Er deilig å tenke på at neste arbeidsuke bare består av 2 1/2 dag. Onsdag setter vi oss nemlig i bilen og drar på hytten til familien til Kasper. Den ligger ikke så langt fra Lillehammer. Min mor skal tilbringe påsken på sjusjøen, det er jo ikke så langt unna hytten vi skal være på, så da får jeg hilse på henne også! det blir veldig godt og få hilse på mottien igjen! Forberedelsene til påskeferien er godt i gang, innholdet i påskeegget er kjøpt inn, handleliste før avreise er skrevet, pakkeliste også for den saks skyld, så jeg er ganske sikker på at vi skal få med oss alt vi trenger for å få noen deilige dager på fjellet. Kanskje vi til og med kan få med oss litt brunfarge hjem! Jeg krysser fingrene for det. Jeg håper dere alle sammen får en fortreffelig helg, forhåpentligvis i solen! Vi blogges <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar