mandag 18. april 2011

Ja... så e d på an igjen

Blogglisten Jada, da er vi klar for neste runde. For ca 2 uker siden fikk jeg jo en kul på halsen som var full av gule stafylokokker... Fantastisk deilig å tenke på at slike ting slår seg ned under huden min! Jeg fikk jo penicilin og kulen forsvant rimelig fort faktisk. MEN nå har de små rakkarene kommet på andre siden... Kjente på formen min i helgen at det var noe som ikke stemte helt... og vips, der var en ny kul på halsen... Jeg vet jo ikke om det er stafylokokker, men jeg føler meg dårlig på samme måte som sist. Kjennes ut som jeg har feber og allmenntilstanden er rett og slett ikke no å skryte av. Så i morgen skal jeg til legen for å få sjekket det og mest sannsynlig kjøre i gang med den ny penicilinkur tenker jeg. Er rett og slett litt lei av at kroppen ikke fungerer normalt. Det har vært mye mer "følge sykdommer" av Humirabehandlingen enn hva det noen gang var av cellegiften. Jo, den ble jeg dårlig av en gang i uken, men etter at jeg begynte på disse sprøytene har det jo skjedd veldig spesielle ting synes jeg... Jaja, nå får jeg prøve å komme meg gjennom dagen på jobb, heldigvis ikke fysisk tungt arbeid. Og deretter skal jeg hjem å begynne å pakke til påskeferie! Ja for jeg SKAL på påskeferie, stafylokokkene får være med! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar