torsdag 7. april 2011

Jeg er full av energi!

Blogglisten Det nærmer seg helg og jeg er full av energi!! Solen skinner ute og jeg sitter her å klør i beina etter å komme hjem til lillegutt og komme meg ut i det fine været på tur. Jeg vet det har vært litt stille her på interiørfronten i det siste (Lene Linn har kjeftet litt på meg), det er rett og slett fordi at det ikke har skjedd noe mer hjemme. Utviklingen stoppet opp en stund. Grunnen til det er at de siste helgene har det skjedd så mye, jeg var i københavn også brukte vi også noen helger på å fikse litt i den leiligheten vi leide før. Må jo være fin når vi skulle levere nøklene. Nå er heldigvis det prosjektet ferdig. Så nå er jeg ivrig etter å få gjort litt hjemme også. Det negative er at alt jo koster penger... og i og med at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre fra 01. mai så er jeg litt forsiktig med pengebruken. Får ikke samme gleden når jeg ikke kan bruke pengene med god samvittighet! Det er masse å ta tak i i nye leiligheten... Jeg må sy "gardiner" som skal festes på innsiden av glasset i vitrineskapene og et forheng til det bittelille "walk-in closetet" vårt (er noe overdrevet å kalle det for det). Vi mangler både hyller og andre ting på veggene. Vi mangler sengeramme, jada nå ligger madrassene på gulvet. Vi mangler garderobeskap i yttergangen. Vi mangler lamper i stuen. Vi mangler plissegardinene, Kasperen min absolutt skal ha i stuen (er egentlig veldig positiv til det jeg også). Vi mangler seng til lillegutt, fikse det nye salongbordet vi vil ha, har ikke fått malt vinstativet enda heller.... Så ja... det er veldig veldig mye som mangler enda... Nå kom jeg på at vi mangler noe å ha ved i også... hmm ble plutselig en eviglang liste dette her... Jaja, det skal nok bli ferdig på et tidspunkt og jeg er klar for å begynne på nye prosjekter. Dessuten fant jeg noen VIDUNDERLIGE puter i går... de har faktisk en knakande fin interiørbutikk på senteret her... men jeg kan ikke noe for at jeg føler at jeg er litt "utro" mot min kjære Henriette på Anemone hvis jeg handler der... Så til nå har jeg bare kikket litt. Er så mye jeg har lyst til... men det allermeste har jeg ikke penger til hehe, men det er alltid lov å drømme! Vanskelig å vite hvor mye vi skal gjøre ut av det også... vet jo ikke hvor lenge vi skal bo i den leiligheten... forhåpentligvis kan vi jo kjøpe oss noe om ikke så altfor altfor lenge... Tiden vil vise... Men drømmene gir meg så mye energi!!! :)

2 kommentarer:

  1. Hva skjer med blogspot da?? Dette var ikke ett langt avsnitt altså... men flere søte små... bare blogspot som ikke vil høre på meg :(

    SvarSlett
  2. Hello!!!
    Du kan bruke eplekasse til å ha ved i. Billig og enkelt :)
    Kjenner følelsen å ville ha alt på plass med en gang... Men man må ofte bo seg inn i et nytt sted å bo. Jeg brukte mange år før stuen ble slik den skulle være... :) Du hallo min venn! Du må kjøpe puter og alt du vil, hvor du vil! Jeg har jo sikkert ikke akkuratt de putene. Jeg er utro selv også jeg... Min store interiør- kjærlighet er Tine K og Day Home... Dyrt og deilig... Satser på at mine lange brev og harde innstas om å bli forhandler betaler seg en dag...
    God helg på deg snupp! Kjøp deg en ny pute til helgen! Kiss kiss på deg :)

    SvarSlett