tirsdag 5. april 2011

Lei av sofasitting!

Blogglisten Det er jo ganske typisk at jeg blir syk akkurat når jeg skulle komme i gang med treningen igjen, men nå er jeg halvveis på pencelinkuren og det betyr at treningsstart nærmer seg! Jeg gleder meg... eller det kommer jo til å gjøre vondt i starten, det er jeg smertelig klar over. Men følelsen etter at man har trent... ahhh den følelsen er fantastisk! Det er den jeg gleder meg til og til å kjenne at kroppen våkner til liv igjen, for den har jammen vært i dvale lenge nå ;) Blir godt å ha noe å gå til også. Blir ensomt her noen ganger, jeg kjenner ingen her og Kasperen jobber mye. Da er det godt å ha noe å gå til så jeg kommer meg litt ut av huset. Selv om jeg kommer nok til å trene mest når Kasper er hjemme. Lillegutt er nok alene hjemme om jeg ikke skal reke ute når Kasper ikke er her. Det har ikke "mammahjertet" mitt samvittighet til <3 Hanne skal bli treningsnarkoman, trallallalalala, gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Våren er jo tiden for å begynne å trene, lykke til søte! :D

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant!? Også får man så masse energi når solen skinner utenfor :) Takk for koselig kommentar og god helg til deg!

    SvarSlett